Selidba iz Beograda u selo, gde je pokrenula novi brend „Džemara“, učinila je mladu preduzetnicu Ivanu Popović vidljivom na širokom planu
Mnoge medijske ličnosti, glumci i ljubitelji prirode posetili su „Džemara“ oazu i uživali u degustacijama prekrasnih džemova
Ljubav prema kuhinji i zdravoj hrani, koju gaji od malih nogu, kao i preduzetnički duh, odveo je Ivanu Popović pre tri godine u planinsko selo Kržavu iznad Krupnja, rodno mesto njenog dede. Tu se početkom 2018. godine rodio novi brend „Džemara“.
„Džemara“ se bavi proizvodnjom domaćih planinskih delikatesa od voća i povrća. Svaka teglica napunjena je pažljivo biranim namirnicama iz netaknute prirode, kuvanim u malim količinama, po tradicionalnim recepturama, a obogaćena modernim začinskim kombinacijama.
Pasija osnivača „Džemare“, Ivane Popović, su dobra hrana, blizina prirodi i ljubav prema prehrambenim delikatesima. Sve to je sjedinila, skuvala i konzervirala u svojim teglicama i sa zadovoljstvom deli sa svetom.
„Džemara“ je dobila pehar za inovativnost zbog efektnih začinskih kombinacija
Proizvodi „Džemare“ naišli su na veliko interesovanje tržišta, pa su se tako posle samo godinu dana našli na rafovima megamarketa Mercator, Roda i Idea, širom Srbije.
Takođe, „Džemara“ je od starta prepoznata kao inovativan brend, pa ne čudi da je na prestižnom Međunarodnom sajmu poljoprovrede u Novom Sadu 2019. godine dobila pehar za inovativnost. Na Sajmu etno hrane prošle godine u Beogradu dva proizvoda „Džemare“ osvojila su specijalno priznanje: voćni namaz od maline sa nanom i voćni namaz od borovnice sa lavandom.
Ivana Popović je sa svojim „Džemara“ timom gostovala na brojnim sajmovima i food festivalima, kako u Srbiji tako i inostranstvu. Odatle nosi značajne kontakte sa potencijalnim saradnicima po planu izvoza.
Preduzimljiva Beograđanka napravila je pionirski podvig u dominantno ruralnoj Rađevini
„Ono što je jako važno za zdravu osnovu i razvoj našeg brenda jeste da smo u svoje temelje utkali svest o podizanju društvene odgovornosti“, kaže Ivana Popović. „Od starta se zalažemo za poboljšanje položaja žena u ruralnim sredinama i njihovo zapošljavanje. Takođe, insistiramo na kupovini zdrave sirovine na lokalnom nivou, kako bismo podržali okolna poljoprovredna gazdinstva i potakli ljude da se zadrže na selu. Bavimo se humanitarnim donacijama u našoj Opštini Krupanj (lokalnom vrtiću i staračkom domu) i sa zadovoljstvom delimo naše proizvode na raznim društvenim skupovima u Srbiji koji promovišu našu Rađevinu.“
Kako je kreiranje brenda i stvaranje prehrambenog delikatesa, kome se posvetila mlada osoba, pa još i žena, ocenjeno kao svojevrsan podvig i pionirski potez u dominantno ruralnoj Rađevini, „Džemara“ je privukla pažnju prvo lokalne samouprave, a uskoro i viših državnih zvanica. U gostima su im bili od predsednika Aleksandra Vučića, preko ministra poljoprivrede Branislava Nedimovića, do predsednika lokalne samouprave Ivana Isailovića.
Mnoge medijske ličnosti, glumci i ljubitelji prirode posetili su njihovu oazu i uživali u degustacijama njihovih prekrasnih džemova. Čak su i visoke inostrane zvanice dobijale „Džemara“ degustacioni paket u specijalnoj, drvenoj kutiji na poklon, kao pravo obeležje srpske tradicije spakovane na moderan način.
U „Džemari“ se stalno krčkaju nove preduzetničke ideje
Selidbu iz grada u selo, i odluku da svoje vreme i resurse uloži tamo gde su joj koreni, u Rađevini, Ivana Popović vidi i kao šansu da realizuje i druge svoje preduzetničke ideje, koje uključuju turizam i ugostiteljstvo. Za sledeću godinu u planu joj je da otvori jednu od izvoznih linija, na kojima od starta radi. U pitanju su zemlje nemačkog govornog područja, Rusija ili SAD.
Takođe, proširiće svoje kapacitete i izgraditi degustacionu salu iznad samog pogona „Džemara“, koja će ujedno biti i čarobni vidikovac sa pogledom na obronke šumovite Rađevine i planinu Cer.
Preuzeto sa www.onamagazin.com
Izvor: Jolly Woman