fbpx

GDE SU I ŠTA RADE MLADI U KAMPANJI? – šta kažu mladi kandidati za poslanike

Pitali smo mlade iz stranka i pokreta koji učestvuju na predstojećim izborima (SNS, SPS, PSG, SPAS, pokret METLA, pokret #1od5miliona) kakvu kampanju očekuju i kakve će biti njihove aktivnosti u kampanji.

mmmmm

Uglješa Marković, predsednik omladine Socijalističke partije Srbije smatra da će u ovoj kampanji „društvene mreže imati veći uticaj nego što su ga imale do sad”, pre svega jer je “pandemija COVID-19, postavila do sada neviđene fizičke barijere među ljudima.”

Trudićemo se da nam sadržaj na istim, bude prijemčljiv ciljnim grupama, pre svega tu mislim na mlade koji dosta svog slobodnog vremena provode tamo.

Uglješa Marković, SPS

„U svakom slučaju, mi smo kao oblik delovanja SPS-a, u predhodnom periodu organizovali niz akcija sa jasnim porukama i na taj način promovisali politiku naše partije  na čelu sa predsednikom Ivicom Dačićem i samo ćemo i nastaviti u tom smeru.”- ističe Marković.

mmmmm

Igor Žarković, kandidat na listi Aleksandar Šapić-Pobeda za Srbiju, kaže da mu se čini “da u tri decenije od obnove višestranačja u našoj zemlji nije bilo izborne kampanje koju ne možemo svrstati u red „prljavih“ i da “srpska politička scena odavno ne zna za pristojnost, ozbiljnost, dostojanstvo, odgovornost”. Po njemu, izborne kampanje su uglavnom “mučne, negativne, usmerene na protivnike, obeležava ih etiketiranje, traženje „neprijatelja“, „izdajnika“ i u tom smislu ne očekuje “drastično razlikovanje predstojeće kampanje od ranijih.

“Sigurno je da, suočena sa sveopštom krizom izazvanom korona virusom i bojkotom izbora koju je najavio deo opozicije, vlast mora da popusti, pa nam predstoji nešto otvorenija kampanja, ali bez suštinskih promena. Ono što će je izdvojiti jeste upravo pristup Srpskog patriotskog saveza, kakav, siguran sam, nije viđen nikada do sada. Stranka prvi put učestvuje na parlamentarnim izborima i neguje sve one vrednost koje su u Srbiji davno zaboravljene.” – kaže Žarković.

Igor Žarković, SPAS

Pored mesta na parlamentarnoj listi, Žarković vodi odbor SPAS-a u Smederevu i ističe da će njegove aktivnosti “pre svega biti usmerene na lokalne izbore u Smederevu, gradu u kome vodim ogranak SPAS-a” ali da će “takođe učestvovati i u svim ostalim aktivnostima koje stranka bude imala u kampanji.”

Dušan Radojević, kandidat za poslanika Srpske napredne stranke ističe da je „zahvaljujući razvoju društvenih mreža i internet komunikacija svakodnevno u kontaktu sa našim gradjanima.

I on poziva na opreznost zbog pandemije virusa korona. „Izborni procesi su nastavljeni ali treba biti obazriv i poštovati mere i preporuke Vlade RS po pitanju izazova koje smo imali u prethodim mesecima jer je zdravlje naših građana na prvom mestu.“ – kaže on.

Fokus mojih aktivnosti biće na mladima, zapošljavanju i zdravstvenoj zaštiti. Cilj mi je da sa svojim timom animiram što veći broj mladih ljudi kako bi postali aktivni članovi zajednice i uključili se u procese donošenja odluka koje se pre svega tiču njih samih.“

Za razliku od mnogih, mladi kandidat SNS iz Čačka očekuje pozitivnu kampanju. „Očekujem pozitivnu kampanju u kojoj će svako ponuditi svoje ideje i programe. Jasno je da će oni koji budu pozivali na bojkot izbora to raditi jer nemaju podršku u narodu i imaju strah od rezultata.“ – kaže Radojević.

Dušan Radojević, SNS, foto EpicentarPress

Pavle Grbović, član Predsedništva Pokreta slobodnih građana ističe da “živimo u vreme sveopšte nesigurnosti, tako da niko ne može ni da zna kako će tačno izgledati kampanja”.

 “Znam samo da ću biti spreman da učinim sve što treba, ali najpre da razgovaram sa građanima. Kako putem društvenih mreža, tako i na terenu i da im približim ideje i vrednosti za koje se PSG zalaže od svog osnivanja.

Takođe moje učešće u kampanji će pokazati ono što PSG oduvek ističe – da mladi nisu samo budućnost, već i sadašnjost Srbije

Pavle Grbović, PSG

Zdravko Veselinov, predsednik omladine Demokratske stranke Srbije kaže da će ovo “biti kampanja kakva nije bila do sada, van svakog šablona na koje su navikle pogotovo tradicionalne političke partije u Srbiji.” Po njemu će zbog koronavirusa i brige o javnom zdravlju, terenska kampanja biti svedena na minimum, dok će “ključni biti medijski nastupi i prisutnost na društvenim mrežama”.

“Naša omladina će učestvovati u promociji programa pokreta METLA 2020, ali će i svojom kreativnošću i originalnim idejama pokušati da se pozitivno istakne u odnosu na ostale političke oponente u ovoj izbornoj trci.”- ističe Veselinov.

“Pokušaćemo da objasnimo našim vršnjacima da je metla u njihovim rukama i da je vreme da počistimo zajedno sve pošasti koje su nas zadesile!”

Zdravko Veselinov, DSS

Valentina Reković iz pokreta #1od5miliona ističe da će njihova kampanja biti – patike na noge i na put po Srbiji!

“Način na koji smo organizovali protest #1od5miliona godinu i po dana preslikaćemo na kampanju za parlamentarne izbore. Ogromna kreativnost bez finansija biće ogledalo i kampanje. Do svakog sela u Srbiji stizaćemo međugradskim prevozom i seoskim linijama – autobusom.” – ističe Reković.

Kaže da nemaju para za velike bilborde i hiljade plakata i da će ići od sela do sela, od grada do grada, sa patikama na nogama i programom u ruci.

“Ideja Pokreta #1od5miliona i cilj promena sistema sa jasnim planom obići će veliki deo Srbije u narednim danima, ako građani Srbije nemaju gde da čuju o Pokretu #1od5miliona i ideji mladih i nekompromitovanih čuće upravo od njih, lično i iz prve ruke.”

Valentina Reković, foto Novimagazin

Čitali ste šta rade mladi u kampanji a uskoro očekujte i tekst Gde su i šta rade mladi u bojkotu?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

sr_RSSerbian
sr_RSSerbian